منم همینجوری ام از آب بدم میاد باید موقع شام و ناهار از غذا خوردن خفه بشم بتونم قرصامو با آب بخورم به دکتر هم گفتم بهم سرم داد یا اینکه طالبی رو آب میگیرم داخلش دوباره آب میریزم که مزه طالبی بده میخورم
من اب لوله میخوردم برام سنگین بود سریع بالا میاوردم با قاشق ی بار اب خوردم اما اب جوشیده یا اب معدنی که میخورم اصلا اذیتم نمیکنه یه امتحان بکن
من که آبو سر میکشممممم حداقل عقده هام خالی میشه بعدش سریع میرم بالا میارم ولی حداقل دیگه تشنم نیس همین امروز ظهر این کارو کردم که همونجا تو خونه داشت از دماغم میزد بیرون 😂
سوپ بخور عزیزم یا آبگوشت
من بجا اب شربت عسل میخوردم
خدایی این بالا نیوردنم نعمته من ی بارم حالم بد نشد😁
خانومایی ک بالا میارین چجوری غذامیخورین چجوری به بچه غذا میرسه من حالت تهوع دارم مخصوصا صبحا ی تیکه غذا میخورم دیگ نمیتونمحالم بهم میخوره ول میکنم غذارو تا صبح از گشنگی معده درد میگیرم میترسم تغذیه مناسب به بچه نرسه
نون سوخاری یا ازین نون خشک ها یا شربت آلومینیوم ام جی خیلی خوبن برا اسید معده الانم یه شربت آبلیمو درست کن یواش یواش بخور هم عطشت و میگیره هم بالا نمیاری برا اسید معده ات هم میتونی فایموتیدین ۲۰ بخوری الان
آب و کم کم بخور … یهو ی لیوان بخوری معدت پس میزنه … اگ با لیمو بهتر میشه تهوعت یکم لیمو ترش بچکون تو آب نه در حدی ک ترش بشه فقط عطر لیمو بگیره . من لیمو ترش حالمو بهتر میکرد
حتما آب بخور که آب دور جنین کم نشه
وای خیلی سخته واقعا نون خشک انقد بخور اسید معده رو بگیره یکم زمان میبره دیگه بعد کم کم آب بخور والا من از وقتی به هفت ماه رسیدم به لیوان آب و کامل نتونستم بخورم یکم چهارم لیوان و بخور چون معده طعطیل شده
اب بخور سری دراز بکش به پهلو نفس های عمیق بکش من این روش و امتحان کردم کمتر بالا آوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.