رفلاکس معده گرفته ترش میکنع برمیگرده برای همین نمیخوره
عزیزم شیر خوردن دختر شما خوب شد .دختر منم شیر نمیخوره خسته شدم
پس تا الان چی میخورده؟ یهو سینه نمیگیره؟یعنی قبلا میگرفت؟
رفلاکس داره فکر کنم دختر من سرما خورده زیاد شیر نمیخوره
منم پسرم سینمو کم میگرفت الان شیر خشک دیگه بهش میدم
ب احتمال زیاد رفلاکس گرفته
شیرت کمه یا رفلاکس گرفته بچت
یا شیشه دادی یا شیرت کمه
منم الان با پسرم درگیر همینم
شیشه دادی قبلا دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.