سلام بچه چندکیلو باشه سزارین میکنن

۷ پاسخ

ربطی ب وزن نداره گلم

۴ به بعد
بعضی ها ۴۵۰۰ هم طبیعی زایمان کردن به لگن هم بستگی داره

۴ ب بالا

هنوز زایمان نکردی تو؟ چیشدی خوبی درد نداری نینی خوبه؟

دکتر من گفت ۴باشه سزارین میکنم

۴و نیم به بالا ولی در صورتی که لگن تنگ باشه و احساس کنن بچه بخواد دنیا بیاد خفه بشه یا اینکه بچه از وقتش گذشته باشه احتمال مدفوع کردنش باشه مادر درد زایمانش شروع نشده باشه سزارین میکنن

3900ب بالا

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان آرتین جوجو🐥 مامان آرتین جوجو🐥 ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیار جون♥🤍 مامان ایلیار جون♥🤍 ۶ ماهگی
مامان مهراد💙 مامان مهراد💙 ۱۰ ماهگی