ربطی ب وزن نداره گلم
۴ به بعد
بعضی ها ۴۵۰۰ هم طبیعی زایمان کردن به لگن هم بستگی داره
۴ ب بالا
هنوز زایمان نکردی تو؟ چیشدی خوبی درد نداری نینی خوبه؟
دکتر من گفت ۴باشه سزارین میکنم
۴و نیم به بالا ولی در صورتی که لگن تنگ باشه و احساس کنن بچه بخواد دنیا بیاد خفه بشه یا اینکه بچه از وقتش گذشته باشه احتمال مدفوع کردنش باشه مادر درد زایمانش شروع نشده باشه سزارین میکنن
3900ب بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.