۴ پاسخ

یکی دوباربده بیشتر غذا باید بخوره

من ۵روزه از شیر گرفتمش نخوره بهتره بجاش شیر پاستوریزه و یه سری چیزای دیگ بده

پسر من نهایتن دوبار

دختر من روزا زیاد نمیخوره نهایتا سه تا نودتایی
ولی شب خیلی میخوره

سوال های مرتبط

مامان ریزمیزه 🧒💙و🤰 مامان ریزمیزه 🧒💙و🤰 هفته بیست‌وهشتم بارداری