دکتر من گفت بعد هفته ۳۴ هرنوع سفر زمینی و هوایی ممنوعه
من 37 هفته پنج روزم بود رفتم شمال دو شب برگشتم
38 هفته و دو روز زاییدم طبیعی بودم😅
اگه شرایطتت اوکیه برو توکل به خدا
تو مسیر سعی کن بیشتر عقب ماشین بخوابی البته با دکترتم مشورت کن من دکترم گفت اشکال نداره برو
ریسکه
بنظرم اينكارو نكن
من ٣٦ هفته ساعت ٦ صبح خيلي عادي بودم يهو درد پريودي شديد اومد سراغم و ديدم اي واي كيسه آبم پاره شده و سريع رفتم بيمارستان و زايمان كردم
اين هفته هاي آخر هيجا نبايد بري عزيزم هر لحظه ممكنه درد زايمان بياد سراغت،قابل پيش بيني نيست اصلاً
یا خدا خیلی خطرناکه،بنظرم صبر کن نی نی بیاد بعدا برو خدایی نکرده تو راه اتفاقی نیفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.