۵ پاسخ

من ۳۱ هفته رفتم سنو وزن دکتر گفت ویزیت بعدی برات دوباره سنو مینویسم ولی فکر کنم بین ۳۵ تا ۳۷ باید آخریش رو انجام داد

چرا چونه میزنی به دکتر🤣
اکثرا اخرین سونک یا ۳۶ یا ۳۷ هفته انجام میدن که اخرین بررسی وضعیت جنین هستش
و خب اگه مشکل خاصی نگرانت نکرده همون سونوی ۳۶ یا ۳۷ هفته رو انجام بدی کافیه.نیاز نیست ۲ تا انجام بدی
درکل وقتیم به آخر بارداری نزدیک میشی ویزیت هات بیشتر میشن
اگه طبیعی باشی که باز ۴۰ هفته هم سونو داری
اما اگه بخاطر نامه سزارین و اینا میگی که دیگه نزدیک ترین تاریخ به زایمان سونو انجام دادی بهت نامتو میده

میگه ۳۶ بیا که برات سونو باز وزن و وضعیت جنین که توی ۳۷ هفته انجام میشه رو بنویسه عزیزم زود نرو

عزیزم اگه هزینش برات سنگین نیست خب برو.
ولی اگه نداری بذارهمون ۳۷هفته برو
من یه بار ۳۲هفته رفتم.
یه بارم ۳۷هفته

به منم گفته بود دو هفته دیگه بیا انگار ۳۴ هفته برم‌منم نرفتم اکنجوری همش باید هزینه ویزیت و سونو بدم‌موندم ۳۶ هفته برم‌

سوال های مرتبط