موقع زایمان خون بند ناف رو میگیرن وذخیره میکنن،این خون سلول های بنیادی داره و بعدها خدایی نکرده اگه بچه بیماری بدی بگیره میتونن برای درمان بیماری از این خون استفاده کنن،حتی میگن برای افراد درجه یک مثل خواهر برادرش و پدر مادر هم میشه استفاده کرد،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.