خانمای شیرازی کجاها عصر ها زردی بچه رو میگیرن؟؟؟

۴ پاسخ

سلام گلم ایدی روبیکا بدید ادتون کنم تو گروه مادرای شیرازی خانمای باردار
که از تجربه های همدیگه استفاده کنیم 🎀🥰🌷

همه جا میگیرن ربطی ندارد من که همش میبردم بیمارستان حافظ

بیمارستان مسلمین مگه نمیشه؟؟

آزمایشگاه بیمارستان دنا عصرا هم میگرفت

سوال های مرتبط

مامان 💕ستین‌‌‌💕 مامان 💕ستین‌‌‌💕 ۱ ماهگی
مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۳ ماهگی
مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۶ ماهگی
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد