۳ پاسخ

هیچ فرقی ندارن

من پسرم ١ ماهشه پرونوترا ميدم، داخلش پروبيوتيك داره كه حضمش راحتره و سبكتره، و گوارشش به مشكل نميخوره، من كه راضيم به جاي ساده پرونوترا بگير براش

پرونترا برا٦ماه ب بعده

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی