هووووووووووف 😩 دیگ دارم دیوونه میشم

تصویر
۱۲ پاسخ

دیروز منم دکتر بودم واژنم شستشو داد ک از فردا شب اقدام کن😁
انشالله این ماه مثبتی قشنگه البته من پریود شدم و دیروز پاک شدم 🫠ایشالله هرکی چشم انتظاره خدا دلشو شاد کنه🙂❣️

بتا بده عزیزم
چند روز بعد سقط اقدام داشتی
من دیروز سقط کردم گفتم تا باز پریود نشم اقدام نمیکنم میترسم 🙂 ولی شوهرم میگه باید سریع اقدام کنیم ک این همه غصه نخوری ..

هاله داره

هاله داره

انشاالله مثبتی

هاله داره انشالله که مثبتی

هاله داره ها دختر ، یه چندروز بعد دوباره تست بزن

یه بار دیگ بیبی چک بزن هاله داره

هاله داره.تاخیر داری؟

هاله داره

مثبتع

هاله داره

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان روشنا و هانا مامان روشنا و هانا هفته سی‌وهشتم بارداری