بچه ها واکسن؟چس دارن تو این سن
وشک شیر پوشک

۴ پاسخ

ندارن دیگ

هیچی رفت تا مدرسه
ولی تو جنوب کشور دوز سوم سرخک رو شروع کردن میزنن گویا اونجا شیوعش زیاد شده

گفتن واکسن سرخک...به من هنوز زنگ نزدن

واکسن ندارن تا زمان مدرسه

سوال های مرتبط