۹ پاسخ

منم همینجور بودم سزارین شدم

هنوز پایین نیومده شاید

واسه منم همینه

من دو هفته از تو جلو ترم برا من شله 😂

من حتا وایساده هم دس میزنم زیر شکمم خالی خالیه هیچی نیست با اینکه میگن سرش خیلی پایینه ولی زیر شکمم
هیچی نیست

برا من کااااامل پایینه😑
از اولم پایین بود
الان کلا شکمم کنده شده به سمت پایین

اره طبیعیه سرش تو لگن نیومده هنوز

منم سفالیکه پاهاش تو معدتون حس میکنید شماام؟

اره از منم همینجوریه

سوال های مرتبط