خانما هزینه آیودی چقدر شده الان ؟ راضی بودین از گذاشتنش ؟

۴ پاسخ

من مادرم سر همه بچه هاش گزاشته هر یکی سه یال ..پنج سال ...و ده سال ..‌ واقعا عم خوبه تا درش بیاری باردار میشی مثل قرص نیست که باید منتظر باشی اثرش بره من قرص ال دی میخورم سر دخترم وقتی قتش کردم ۱ سال و ۷ ماه تا باردار شدم اما دستگاه اینجوری نیست تا درش بیاری بعد پریودی آدل باردار میشی

مشکلی بعد دراوردن برای باردار شدن ایجاد نمیکنه؟

۱۵ تومن بود اخرین بار جنس خوبش دکتر ب خواهرم گفته بود میخواس بزاره ک هنوزم نزاشته

من سه ماه بعد زایمان اولم گذاشتم تا چهارسالم خوب بود مرتب چکاب میشدم ولی الان نتیجه کم کاری ایودی چندوقت دیگه بدنیا میاد😂🤰🏻

سوال های مرتبط

مامان رادین و آراد مامان رادین و آراد ۱ ماهگی
مامان یارا مامان یارا ۶ ماهگی