من پیش دکتر سقاییان گذاشتم مناسب تر بود از بقیه جاها البته 4 نفر از خانوادم هم رفته بودن راضی بودن ....چون مسی بود 7 ماه خونریزیم بیشتر شد و درد داشتم ولی بعدش عاالی شد بدنم عادت کرد بهش هم خونریزیم کم شد هم دردام
من پیش دکتر شیبانی گذاشتم ولی بهم نساخت بعد 3 ماه رفتم درآوردن همش لکه بینی داشتم
بزاربزیی خواهر😂😂😂دکتراتومطباشون میزارن منک هنوموفق نشدم برم بزارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.