ایودی کجا رفتید گذاشتین؟ راضی بودین

۳ پاسخ

من پیش دکتر سقاییان گذاشتم مناسب تر بود از بقیه جاها البته 4 نفر از خانوادم هم رفته بودن راضی بودن ....چون مسی بود 7 ماه خونریزیم بیشتر شد و درد داشتم ولی بعدش عاالی شد بدنم عادت کرد بهش هم خونریزیم کم شد هم دردام

من پیش دکتر شیبانی گذاشتم ولی بهم نساخت بعد 3 ماه رفتم درآوردن همش لکه بینی داشتم

بزاربزیی خواهر😂😂😂دکتراتومطباشون میزارن منک هنوموفق نشدم برم بزارم

سوال های مرتبط