۴ پاسخ

ای جانم چقدرعکس نازه

من عاشق این مدلم

تصویر

عزیزم آتلیه س یا خونه؟ماشالا بهش

عزیزم خودتون دنیای ایده هستین 🥰
چه دخمل ناز قشنگی دارید خدا حفظش کنه
از شوخی گذشته من امسال شرایط روحی و مالی اوکی نبود کاری نکردم ولی سال های قبل می‌بردم آتلیه پارسالم تولد ۳سالیش دکور وعکس فضای باز گرفتیم قشنگ شد .

چه عکس قشنگی🥲❣️.

سوال های مرتبط