اینم مال دو سالگیش بود
این کیک پارسال پسرم بود ،،امسال ماینکرفت براش سفارش دادم
اینم تولد دوسالگیش بود
امسالم در حال تدارکش هستم برای عکاسیش انشالله. بعد شب تولدش هم یک کیک ساده با خانواده دور هم
کیک سه سالگیش بود بردم مهد با دوستاش
کیکش
تم حیوونای جنگل بود
تولد پارسال پسرم
سیو داشتم از اینستا خودم نیس
تم دایناسوری
تم زرافه امسالش
تم سگ های نگهبان تو مهد براش گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.