خانوما ار تولد بچه هاتون عکس میفرستین؟

۴ پاسخ

امسال سه تایی گرفتیم
ولی بردیمش شهر بازی و پارک و رستوران
براش هم دوچرخه و اسباب بازی خریدیم کلی بهش خوش گذشت

تصویر

من بردم اتلیه

تصویر

گیفت خواستی درخدمتم

من تو کلاسش براش گرفتم تولدش با همکلاسیش یروز بود

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دختر مهربونم مامان دختر مهربونم ۴ سالگی
مامان دختر مهربونم مامان دختر مهربونم ۴ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ سالگی