پسرم امروز زنبوری تیپ‌زده خخخخ🤣🤣🧿🥺🧿🧿🧿

تصویر
۸ پاسخ

اخهههه ماشالله

ماشاءالله 🥰پسر منم ازاینا داره انشاءالله به سلامتی بیاد تا تنش کنم ♥️

لباسا پسر من همه لختیه😅۱هفته دیگه به دنیا

خدا حفظش کنه

پسر من فقط شلوارشو داره

عه منم از اینا از دیجی سفارش داده بودم😍

دقیقا همینو دختر منم داره ولی هنوز اندازش نیست

خدا حفظش کنه😍

سوال های مرتبط

مامان مهدی یارو دلیار مامان مهدی یارو دلیار ۱۱ ماهگی
مامان آریاآرمان آرمین مامان آریاآرمان آرمین ۶ ماهگی
مامان فسقل مامان فسقل ۳ ماهگی
مامان آراد🐣 مامان آراد🐣 ۹ ماهگی
مامان مرصاد 💙💙🧿 مامان مرصاد 💙💙🧿 ۳ ماهگی