۳ پاسخ

عکسشو بفرست برات اتلیه ایش کنم گلم

سس هزار جزیره یادت نره با کاهو فراوان ماشالله

آخی چه بانمکه 😍 خدای را حفظش کنه عزیزم
دعا کن منم زودتر به این روزا برسم خیلی خسته شدم از بیخوابی و گریه میگن بعد چهل روز همه چی بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان مهدی یارو دلیار مامان مهدی یارو دلیار ۱۱ ماهگی
مامان میلا بانو💕 مامان میلا بانو💕 ۸ ماهگی