تازه وارد ماه هفت شدم یکم حس پریودی دارم طبیعیه؟؟؟؟

۴ پاسخ

من صبح با درد خفیف پریودی بیدارمیشم.درحدچندثانیه است

اره منم دارم

اره منم اینجوری بودم

ارع سعی کن کمتر فعالیت داشته باشی

سوال های مرتبط