کسی میدونه چرا از چشای پسرم اشک میاد؟؟؟

تصویر
۲ پاسخ

برا بچه منم مباد دکتر گف انسداد مجرای اشکیه
بابد قیمت داخل چشمش ب سمت دماغشو و روی دو طرف بالای دماغشو هرروز ماساژ بدین تا باز شه کم کم

مجرای اشکی بچه بسته اس از بالاتر از پره دماغ تا نزدیک به سمت داخل چشمش فشار بده اب اینا میاد بیرون درمانیه که دکتر برای بچه خواهرشوهرم گفت

سوال های مرتبط

مامان نی نی و تو دلی مامان نی نی و تو دلی ۱۷ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۱۷ ماهگی