الهییی عزیزممم🥺
سامیارهم بعضی اوضات اشک از چشاش میاد و زردی میگیره قطره میریزم خوب میشه 🥺
بچه ی من دوماه اینجوری بود گیرش بودم دکترم بردم قطره و پماد داشت اصلا خوب نشد،بهم گفته بود ماساژ بدم،بعد دیدم تو گهواره خیلیا این مشکلو داشتن همه هم گفته بودن چاره ش ماساژ هست الآنم خوبه خوب شده،باید از گوشه چشمش آروم بکشی سمت پایین بینیش،دستاتو بشور روزی پنج شش بار اینکارو بکن موقعی که شیر میدی بهتر میشه اینکارو کرد خسته نشو فقط دائم انجام بده خوب میشه
براپسرمنم بود چند بار در روز پنبه رو بزن تو چایی سرد شده و چشمشو باهاش تمیز کن خوب میشه
هنوزم یه چشمش مونده خوب بشه
پسر منم اینجوریه خیلیم بدتر
ای وااای الکی خودتو عذاب نده بچه و هزار چالش حق داری مادری اگر تهرانی خب ببرش بیمارستان فارابی که مخصوص چشم یا چه میدونم مرکزی که مخصوص چشم نوزادان
تا ۹ ماهگی عزیزم
بردیش دکتر چشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.