۲ پاسخ

کالسکه جمع‌نکن
تا ۲،۳ سالگی‌به‌کارت میاد

روروئک ک پیچاشو باید باز کنی برعکسش کن زیرشه قسمت نشیمنش

کالسکه هم پشتش یه اهرم داره که پاتو میزاری روش فشار میدی خودتم ار دسته بالاش نگه دار جمع میشه
خواستی ار پشتش عکس بده بگم

سوال های مرتبط

مامان قشنگم مامان قشنگم ۱ سالگی