منم مثه شما هستم ولی دیدم فایده نداره دیگه این ماه رفتم دکتر بهم دارو و آمپول آزادسازی داده تازه دوروزه دارم داروهارو میخورم و امپول هم ۱۳ سیکل باید بزنم
یعنی ممکنه تخمک آزاد نکنم آخه من سر تاریخ پری میشم حالا ی روز جلو عقب
آزاد سازی زدی تا حالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.