۳ پاسخ

منم مثه شما هستم ولی دیدم فایده نداره دیگه این ماه رفتم دکتر بهم دارو و آمپول آزادسازی داده تازه دو‌روزه دارم داروهارو میخورم و امپول هم ۱۳ سیکل باید بزنم

یعنی ممکنه تخمک آزاد نکنم آخه من سر تاریخ پری میشم حالا ی روز جلو عقب

آزاد سازی زدی تا حالا

سوال های مرتبط