۶ پاسخ

من خودم از اول که به دنیا اومد گیگوز دادم از چند تا دکتر مختلف هم پرسیدم همشون گفتن گیگوز خوبه هم بافت لطیفی داره هم مثل اینکه بیش از اندازه چاق نمیکنه

حداقل باید یک ماه یه شیر داد که بفهمی شیر به بچت ساخته یا نه نه اینکه هفته ای عوض کنی

عزیزم گیگوزخیلی خوبه دخترمن خیلی خوب وزن گرفت باهاش خداروشکر شیر فقط باید ب بچه بسازه وگرنه شیر باشیر فرقی نداره کالری روی قوطی رو نگاه کنین همشون تقریبا ب یک اندازست

من شیرای مختلفی رو امتحان کردم از همشون چرب تر بیومیل پلاسه که وزن دهیش عالیه
همه جاهم پیدا میشه فقط باید ببینی به دخترت میسازه یا نه

سوپرامیل عالیه

اگه کلا شیرخشک میدی بنظرم عوضش کن چون گیگوز طعم خوبی هم نداره انگار آب میخوره بچه بنظرم آپتامیل بده وزن دهیش هم خیلی خوبه

سوال های مرتبط