اصلا نیاز بع شیردوش نداری بنظرم بچه به سینه خودت بندازی خیلی بهتره بااین کار بچت دیگ سینه تو قبول نمیکنه تا اخر عمر پشیمون میشی
منم میخوام دستی بگیرم
میگن واسه بیمارستان نیاز میشه
اگه همون لحظه نی نی سینه ی مادرو نگرفت بدوشی بهش بدی
برقی بگیر
با قیمتی که دیدم ازش به نظرم ی ذره بیشتر هزینه شه برقی بگیری بهتره
اره من داشتم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.