سلام
کسی از این مدل شیردوش دستی داشته؟خوبه آیا؟؟

تصویر
۵ پاسخ

اصلا نیاز بع شیردوش نداری بنظرم بچه به سینه خودت بندازی خیلی بهتره بااین کار بچت دیگ سینه تو قبول نمیکنه تا اخر عمر پشیمون میشی

منم می‌خوام دستی بگیرم
میگن واسه بیمارستان نیاز میشه
اگه همون لحظه نی نی سینه ی مادرو نگرفت بدوشی بهش بدی

برقی بگیر

با قیمتی که دیدم ازش به نظرم ی ذره بیشتر هزینه شه برقی بگیری بهتره

اره من داشتم خوبه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دختری❤️ مامان دختری❤️ ۴ ماهگی
مامان مغز بادوم مامان مغز بادوم ۷ ماهگی