میشه بگید دوقلو هاتون چین؟؟و ضربان قلباشون سونوی اول چند بود؟؟ممنون میشم جواب بدید
شیردوش دستی اصلا به درد نمیخوره عزیزم چون هم دستت خسته میشه نمی تونی سینه رو کامل تخلیه کنی و باعث میشه حجم شیرت کم بشه و...هم اینکه تایم شیر دوشیدن باهاش زیاده از اول شیر دوش برقی بگیر من مارک اونت دارم خیلی عالیه اگه منم از روز اول برقی میگرفتم دیگه نیازی به شیرخشک نبود ولی منم دستی استفاده کردم و نزدیک بود شیرم تو سه ماهگی خشک بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.