۶ پاسخ

من فکر اینم این ماه های اخر عادتش بدم به شیر محلی پرچرب ، ازجای مطمئن بگیرم، شیرخشکو قطع کنم ، نیاز به وزن دهی داره دخترم

من پرسیدم از داروخونه گفت ازاد میدن ولی نمیدونم چندتا

اگه تهران هستی من ۳تا آپتامیل دارم بالا یسال خواستی آدرس بدم بیا ببرش

نه نمی‌دن باید آزاد بخری

من آزاد میکرفتم

نه
فکر نکنم حتی ازاد هم بدن

سوال های مرتبط

مامان آدرین💙آرنیکا🩷 مامان آدرین💙آرنیکا🩷 ۲ ماهگی
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری