۴ پاسخ

سهمیه نداره من هشت ماهه گرفتمش

منم دارم از شیر میگیرمش الان دومین روزه

4 تا میدادن کلا. بعد دوسالگی کلا سهمیه تموم میشه، واسه ما کدملی خودش دیگه نمیدادن سری آخر با کدملی همسرم گرفتیم براش.

دو ساله ها دیگه سهمیه ندارن

سوال های مرتبط

مامان دیار و تو دلی🤰 مامان دیار و تو دلی🤰 ۲ سالگی