بیشترم میتونی بدی
کلا آب میوه جز ضرر هیچی نداره. مثلا آب هویج نیترات داره. بقیه قند زیاد .بدون فیبر. خود هویج و بده گل
ابمیوه زیر یکسال ممنوعهعزیزم چون قندش خیلییی بالاست مخصوصا اب هویج
آره بابا چرا که نه؟
من بهش میدم کلی هم دوست داره آبمیوه طبیعی خیلی خوبه
بله عزیزم ..همین دیروز از دکتر پسرم پرسیدم و گفتن میشه داد
مامانا گروه روبیکا داریم
طرز تهیه غذا برای کوچولوهامون.
ایده ماهگرد
ایده غذا
ایده بازی با بچه ها.
اگر خواستید دورهم باشیم به ایدی من توی روبیکا پیام بدین
@mlti_96
اره من داخل شیشه اب هویج یه قاشق بستنی وانیلی میریزم..عاشقشن
از هفت هشت ماه کلا میتونی آب هویج بدی
آره بده خیلیم خوبه
من فک کنم 7ماهگی بهش میدادم
ارررره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.