میتونم ب دخترم اندازه یه قاشق غذاخوری اب هویج بدم؟

۱۱ پاسخ

بیشترم میتونی بدی

کلا آب میوه جز‌ ضرر هیچی نداره. مثلا آب هویج نیترات داره. بقیه قند زیاد .‌بدون فیبر. خود هویج و بده گل

ابمیوه زیر یکسال ممنوعه‌عزیزم چون قندش خیلییی بالاست مخصوصا اب هویج

آره بابا چرا که نه؟
من بهش میدم کلی هم دوست داره آبمیوه طبیعی خیلی خوبه

بله عزیزم ..همین دیروز از دکتر پسرم پرسیدم و گفتن میشه داد

مامانا گروه روبیکا داریم
طرز تهیه غذا برای کوچولوهامون.
ایده ماهگرد
ایده غذا
ایده بازی با بچه ها.

اگر خواستید دورهم باشیم به ایدی من توی روبیکا پیام بدین
@mlti_96

اره من داخل شیشه اب هویج یه قاشق بستنی وانیلی میریزم..عاشقشن

از هفت هشت ماه کلا میتونی آب هویج بدی

آره بده خیلیم خوبه

من فک کنم 7ماهگی بهش میدادم

ارررره

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۱۶ ماهگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان پسرطلایی مامان پسرطلایی ۱ سالگی
مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱۲ ماهگی
مامان آرِن🧿 مامان آرِن🧿 ۱۱ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۱ سالگی
مامان آراکو مامان آراکو ۱۵ ماهگی