۶ پاسخ

من بچم از شما کوچیکتره دارم میزایم 36 هفته ام🤣 دیگه شده خواهررر

عزیزم اگه نمبخواستی باید سفت و سخت جلوگیری میکردی
حالا که شده خاست خدا بوده حتما لیاقتش رو داری
صبور باش و الکی خودت رو ناراحت نکن از حضرت زهرا بخواه کمکت کنن

چقد بارداری ناخواسته زیاد شده
پیشگیری نداشتین؟

سخت نیست عزیزم؟؟؟دوران بارداری با بچه کوچیک خیلی سخته به نظرم

قبلش باید به فکر میبودی الان دیگه فایده نداره عزیزم مبارکه

منم ناخواسته بود اولش شوک بودم ولی الان که ۹ هفتمه اینقد میخوامش دل تو دلم نیست برم ان تی ببینمش

سوال های مرتبط