فک کنم روز ۱۲ ، نه اصلا هیچی متوجه نمیشی
دهاممیکشن
اصلا متوجه کشیدنش نمیشی استرس نداشته باش
روز ۱۲ کشیدم اصلا درد نداشت اصلا نفهمیدم کی کشید که یهو گفت بلند شو تموم شد
نع هیچ دردی نداره . روز دهم
من ۷ روزگی کشیدم هیچ دردی نداشت
بعد 10روز
اصلا متوجه نمیشی
همسرم تو خونه برام کشید
من ۱۰رورگی کشیدم
اصلا درد نداره
۱۱روزگی
ن اصلا متوجه نمیشی
زیر شکمم مثل کیسه آب میمونه بی حسه
شمام اینجوریم
نمیدونم همه سزارین ها اینجورین یا من چون سرنگ تزریقی میزنم؟
تنها چیزی که تو زایمان درد نداره همینه 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.