سلام خانوما سزارین بخیه ها تون چندم کشیدین
درد داره یانه

۱۰ پاسخ

فک کنم روز ۱۲ ، نه اصلا هیچی متوجه نمیشی

ده‌ام‌میکشن
اصلا متوجه کشیدنش نمیشی استرس نداشته باش

روز ۱۲ کشیدم اصلا درد نداشت اصلا نفهمیدم کی کشید که یهو گفت بلند شو تموم شد

نع هیچ دردی نداره . روز دهم

من ۷ روزگی کشیدم هیچ دردی نداشت

بعد 10روز
اصلا متوجه نمیشی
همسرم تو خونه برام کشید

من ۱۰رورگی کشیدم
اصلا درد نداره

۱۱روزگی
ن اصلا متوجه نمیشی

زیر شکمم مثل کیسه آب میمونه بی حسه
شمام اینجوریم
نمیدونم همه سزارین ها اینجورین یا من چون سرنگ تزریقی میزنم؟

تنها چیزی که تو زایمان درد نداره همینه 😂

سوال های مرتبط