اره برای بارداری عادی
من هرصبح بلند میشدم تو این هفته با سردرد بودم
الان خوب شدم بهم قرص اهن و مکمک اینا که داد دکتر دیگه روبراه شدم سردردام کمترشد راحت شدم. دیگه جلو چشامم سیاهی نمیاد
اب زیاد بخور
خودمم کم میخورم اب عادت ندارم
حالا یکم پیشرفت کردم روزی سه بطری اب معدنیا هی پر میکنم میخورم. خیلی حالم بهتر شده
منم دارم گاه وقتی اشکالی نداره اگر شدید شد برو دکتر حتما
من هرشب کور میشدم از سردرد ولی 18 هفته فهمیدم فشار دارم و 20 هفته شروع کردم قرص فشار مصرف کردن
سلام عزیزم
فکر کنم گذری باشه
منم توی هفته شما داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.