خانوما سردرد تو بارداری طبیعیه

۷ پاسخ

اره من مغزم تو دهنمه🤕

اره منم تو هفته شما همینطوری بودم زور بالام اومد استامینوفن ساده خوردم

آره ولی آب زیاد بخور و خواب کافی داشته باش که کمتر شه

اره من دارم میمیرم دیگه 🙂

بله عزیزم تا حدودی سردرد طبیعیه .

بله عزیزم من چند روزه میگیرم با استامینوفن هم آروم نمیشه☹️

اره عزیز

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان آنِلی🦋🍭🩷 مامان آنِلی🦋🍭🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان عمرپاشا مامان عمرپاشا هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ویکم بارداری