۵ پاسخ

خب گلم حداقل برو فشارتو بگیرن برای منم آنقدر نبود اوایل خیلی کم بود مراعات نکردم بیشتر شد

ک رفتم سرم وصل کردن بهم

ن منم تا همین دیشب فک میکردم طبیعی رفتم درمانگاه فشارم گرفتم ۸بود طوری سرم درد میکرد ک انگار یکی دست کرده تو مغذم هی فشار میده دوهفته اینطوری بودم خب منم قبل بارداری اصلا سابقه فشار نداشتم ولی تو بارداری میگیری سر بچه اولم فشار نداشتم ولی سر این دومی ک باردارم دیشب فهمیدم بله فشار دارم ینی خیلی خوبه بفهمی فشارت بالای یا پایین ک موقعی ک سردرد میشی طبق همون مشکل فشارتو برطرف کنی همه بخاطر ک پرخوراکم فک میکردن فشار بالا هعی آب سرکه میدادن آب لیمو میدادن رنگم مث کچ میشد اگه دیشب اینارو می‌خوردم بستری میکردن 😓😅

سلام اره طبیعیه

اره منم گاهی سردرد میشم. اگ فشارت خوبه مشکلی نیس

سوال های مرتبط

مامان آلما🩷 مامان آلما🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🦋💕دلسام🐣✨️ مامان 🦋💕دلسام🐣✨️ ۱ ماهگی