خانوما هرروز سردرد دارم به نظرتون طبیعیه؟

۶ پاسخ

فشارتو کنترل کردی؟ منم سر درد داشتم بعد فهمیدم از فشارمه

منم دارم از اولش 🥹

مال منم میاد میره

ولی باز به هر حال طبیعی هستش

پسر باشه سردردها بیشتره

نی نیتون چیه

سوال های مرتبط

مامان 🦋💕دلسام🐣✨️ مامان 🦋💕دلسام🐣✨️ ۱ ماهگی
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۵ ماهگی