خانوما ۲ روزه خیلی سردرد دارم طبیعیه یا خطرناکه ؟

۴ پاسخ

وای منم همینم
فکر کنم واسه کم ابیه من غروب که میشه شروع میشه امروز یکم بیشتر آب خوردم نسبت به روزای قبل یکم شدتش کمتر بود

منم سر درد چشم دردددددد

فشارت رو گرفتی؟

شاید فشارت پایینه، یا کم آب شده بدنت

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان نی نی تو دلی💙 مامان نی نی تو دلی💙 ۶ ماهگی
مامان 🦋💕دلسام🐣✨️ مامان 🦋💕دلسام🐣✨️ ۱ ماهگی