سلام دوستان
من خیلی سردرد دارم شدیدا
به نظرتون طبیعیه؟

۶ پاسخ

من ك تو هفته هاي شما از سردرد ارزو ميكردم كاش سر نداشتم

بله تو هفته های شما طبیعیه من که دیونه شدم خداروشکر الان خوبم دیگه نیست

اگه فشارت بالا نباشه اره طبیعیه

اره.میگن اگه پسر باشه سر درد بیشتره

منم بیشتر وقتا دارم

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🦋💕دلسام🐣✨️ مامان 🦋💕دلسام🐣✨️ ۱ ماهگی
مامان 💙گل پسر💙 مامان 💙گل پسر💙 هفته سی‌وپنجم بارداری