خیلی سردرد دارم چکارکنم طبیعیه؟؟

۶ پاسخ

از علایم‌شایع هفته ۱۲ . استامینوفن ساده میشه خورد فقط

من دیشب دیگه داشتم میمردم فقط چند لیوان اب خوردم و سرمو با شال بستم و خوابیدم

شاید بدنت کم آبه، آب بخور

چایی زنجبیل میتونی بخوری
مسکن ساده
ژل دیکلوفناک روی پیشونیت ماساژ بدی
رگ جایی ک درد میکنه رو میتونی ماساژ بدی یا گرمش کنی یا کمپرس سرد بزاری ببین با کدوم بهتر میشی
و اینکه دوش بگیر بیا چشم هاتو ببند و بخاب یکم

اگر امکانش داری برو دکتر سرم مینویسه سریع خوب میشی اگر نه ی استامینوفن ساده بخور و مایعات زیاد مصرف کن

من استاگروفن میخوردم از سردرد زیاد

سوال های مرتبط

مامان Asal💙 مامان Asal💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💙گل پسر💙 مامان 💙گل پسر💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۵ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی ۱ ماهگی
مامان جوجه رنگی من مامان جوجه رنگی من هفته بیست‌وپنجم بارداری