خانما سردرد دارم طبیعیه ؟

۳ پاسخ

منم میگیرم گاهی

منم هم ماه شما بودم سر درد داشتم .دقیقا درد مثل نبض تو سرم میزد.به ماما گفتم به من گفت برو بیمارستان قسمت زایشگاه .رفتم با دستگاه ضربان قلب جنین رو میگیرن بعد فرستاد پیش دکتر یه آمپول تو سرم داد اونجا زدم دیگه خوب خوب شدم.شما هم اگه ماما دارین بهش زنگ بزنین راهنمایی بگیرین و بهش بگین

شاید افت فشار دار

سوال های مرتبط

مامان طنین🎶🎼🎵 مامان طنین🎶🎼🎵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی ۱ ماهگی
مامان جوجه رنگی من مامان جوجه رنگی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جان مامان جان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلسا 💕 مامان دلسا 💕 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🦋💕دلسام🐣✨️ مامان 🦋💕دلسام🐣✨️ ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💙گل پسر💙 مامان 💙گل پسر💙 هفته سی‌وچهارم بارداری