بچه ها توروخدا بگین شماهم سردرد دارین؟چرا من هرروز سردرد دارم؟😭

۱۶ پاسخ

سلام
از هرگونه عطر و بوی سیگار دوری کن. حتی مام و اسپری هم نزن.
هر دو سه ساعت یه بار یه کم غذا بخور، نذار معده ات خالی بمونه.
سعی کن چیزای کارخونه ای مثل بسکوت و کلوچه و اینا نخوری. به جاش خرما و میوه و اینجور چیزا بخور.

فکر کنم طبیعی هست چون منم خوبم خوبم یهو سر درد میشم

سلام من هم چندروز دچارشم خیلی شدید🤕🤕🤕🤕🤕

من هروززز بخدا دیگه خسته شدمممم
باشال میبندم 🙃

من دوروز بود داشتم یه کم نمک خوردم خوب شدم

منم دارم هی کمو زیاد میشه قرص هم یه بار خوردم بالا اوردم

واسه بعضی ها پیش میاد، اما سعی کن آب بخوری

اره والا منم میگرنم در خدمتمه،دوماه اول هیچ سردردی نداشتم ولی دیگه شروع شد

من از ۱۷ داشتم تا ۲۰ هفته ای یکبار حداقل
بعدش دیگ خوب شد

شاید فشار خون داری حتما چک کن

سر درد من از دیروز شروع شده الانم کم وبیش هست
شما هم وقتی سرتون رو مبچرخونید یا خم میکنید بیشتر میشه ؟

من نداشتم عزیزم
شاید قندت پایین یا قشارت پایبن؟

من رفتم دکتر قرص ایناداده بودم وقتی هفته شما بودم خوب شد
الانم‌خوبم‌خداروشکر
فقط بعضی وقتا درد میکنه ک استامینوفن ساده میخورم خوب میشه

منم همین جوریم نمیدونم

منم تو بارداری سردرددارم نمیدونم علتشو ولی وقتی نتونم تحمل کنم شیاف استامینوفن۳۲۵ میزارم

دقیقا منم همینم

سوال های مرتبط

مامان رها مامان رها هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها و .... مامان دوقلوها و .... هفته بیست‌وششم بارداری