۹ پاسخ

من هرشب سردرد دارم🥲

سردرد یا بخاطر معدت هست یا بخاطر افت فشار خونت

اره طبیعیه

اره گلم طبیعیه منم سر درد میگیرم گاهی خود ب خود

فشارتو چک کن هر وقت سر درد میشی

قرصی چیزی میشه استفاده کرد؟ یا تحمل کنیم؟

اره طبیعیخ

بله گلم
منم بعضی وقتا سردرد های خفیف دارم

اره منم دارم از الان

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌وششم بارداری