خانوما توی قرچک کجا آندوسکوپی انجام میدن ؟

۳ پاسخ

دارالشفا و
ورامین هست .
اگر تکمیلی داری برودرمانگاه سلیم

ببین بروبیمارستان وقت بگیرماپارسال مطب انجام دادیم۸/۵۰۰فقط هزینه آندوسکوپی بودونمونه گرفت واسه ازمایشگاه ۱۲۰۰شدوویزیتم ک دوبارحساب کردن،ولی فامیلمون همینودکترنوشت ولی رفت بیمارستان انجام داداندوسکوپی۹۰۰وخورده ای شدوازمایشگاه هم ۲۳۰تومن

من چند ماه پیش داروشفا انجام دادم
با بیمه شد ۵ خورده ای فک کنم

سوال های مرتبط

مامان سنجاب کوچولو مامان سنجاب کوچولو ۲ سالگی