۴ پاسخ

موقع عطسه پاهاتو تو شکمت جمع کن درد نمیگیره دیگ

منم اینجوریم ولی اونقدم دردش زیاد نیست

من خودم کیست بزرگ دارم گفتن تا انتی اگه نره یا کوچیک نشه باید برش دارن میترسم بنظرت چیکار کنم🥲

کی سرکلاژ کردی عزیزم
دکترت کیه ؟

سوال های مرتبط