۴ پاسخ

ما باهم جیش میکردیم وقتی میدید منم دارم همین کارو میکنم اون انجام میداد الان دیگه در دستشوی بازه میره خودش یا انقدر نگه میداره که دیگه نمیتونه نم میده میگه مامان جیش

منم از پوشک گرفتم هر وقت که میدیم حالتش رو میگیره میبرم اولاش خیلی مقاومت دارن من میدیم علاقه ای نداره میگفتم اگه دستشویی تو بگی و بری انجام بدی بهت جایزه میدم می‌بردم میگفتم جیش کن جایزه بدم جیش میکرد بهش پاستیل میدادم شکلات میدادم هر بار که میگفتم بیا بریم دستشویی چون میدونست جایزه بهش میدم میومد

مطمعنی الان وقت مناسبی برای از پوشک‌گرفتنشه؟ تا سه سال وقت هست اخه

بازی واسش ببرر
ببین دستشویی رو بکن اتاق بازی
من خودم نیسان های کوچولو برده بودم این به هوای بازی کردن با اونا میرف دساشویی دوروز اول
روز سوم هم که دیگه خودش گفت

رنگ انگشتی بخر بزار دیوار رو نقاشی کنه باز اب میگیری پاک میشه

سوال های مرتبط