خانم ها من وارد ماه ۸ شدم ترشحاتم بیشتر شده طبیعیه ؟؟

۳ پاسخ

مال من ابکی شده 🥲

برای منم ماه هشتم خیلی بیشتر شد
ولی وارد ماه نهم ک شدم خیلی کمتر شده

آره بابا عادیه آخراش زیاد تر هم میشه

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد