بدنم دخترم اینجوری شده چیکار کنم
چرا اینجوری شده؟؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

اگه قبلش تب داشته روزوئلا هست، الان ک بدنش دونه زده یعنی داره خوب میشه و دیگه مشکلی نیست

پوشکش کوچیک نیست هنوز۴؟؟؟؟؟من ۸کیلوه۵میبندم

تب رزوئلا هیچ کاری نکن خوب میشه

اگ قبلش تب داشت رزوئلا گرفت ک خودش بدون درمان خوب میشه اول تب میکنه بعد میزنه بیرون تا دو سه روز از بین میره

به جنس لباس شاید حساسیت نشونداده

آنتی بیوتیک نمیخوره؟ چون عارضه آنتی بیوتیک ها راش پوستی هست

غذای جدید بهش ندادی؟
شبیه حساسیت غذاییه

تب داشت قبلش ؟؟؟

تب نداشته قبلش؟؟

سوال های مرتبط

مامان ملورین مامان ملورین ۱ سالگی
مامان mahlin مامان mahlin ۱۶ ماهگی
مامان 💗🌸نیکا🌸💗 مامان 💗🌸نیکا🌸💗 ۱ سالگی
مامان دلناز..دیانا مامان دلناز..دیانا ۱۱ ماهگی