خانوما این لباس قشنگه برا تولد دخترم بگیرم ؟

تصویر
۱۳ پاسخ

ن والا

اگه دختر گلت تپلی هس فکر کنم تو تن قشگ بشه ولی اگه لاغره این مدل بهش نمیا

این لباس چطور؟

تصویر

سایتش رو میدی عزیزم

متفاوته،همه یه مدل لباس میگیزن برا همین خیلیا نپسندیدن ب نظر من ک عالیه

عالیه

این رنگیش قشنگ نیس
من برا دخترم مشکی این مدلو گرفته بودم
خیلیییی شیک بود و همه عاشق لباسش بودن

منم خوشم نيومد زياد، خيلي لباساي دليرانه تري هست

کلا سفید نداره یکم کرمی هاش نمیخوره به لباس من برا دخترم کلا سفیدشو دوختم برا دندونیش

تصویر

سلیقه من نیس

شیکه👌🏻

نه قشنگ نیست

من دوسش نداشتم

سوال های مرتبط

مامان 🥑Avocado🥑







🥑Avocado 🥑 مامان 🥑Avocado🥑 🥑Avocado 🥑 ۲ سالگی