بنظرتون برا تولد دخترم قشنگه این لباس
شیرخشک نان۲

تصویر
۹ پاسخ

چند خریدی

من لباس دخترم رو سفید گرفتم اما چون عاشق مینیون هاست احتمالا اگر همه چیز اوکی بود تا تیرماه کیک و تم رو مینییون میگیرم

خیلی خوشگله ولی گرمش نمیشه؟؟؟ب نظر من اگ نخریدی هنوز نخرش چون دیگ تابستونه باز دیگ استفاده نمیتونی کنی سال بعد هم کوچیکش میشه

وااای من اینو برا عیدش خریدم خیلی نازه تو تن

آره عزیزم تم وکیکش هم بزار تو این مایه ها باشه

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

قشنگه

خوشششگله...فقط باید ببینی با چه تمی میخای ؟

اره نازه 🥰

سوال های مرتبط

مامان Niaz 🐣🪽🤍 مامان Niaz 🐣🪽🤍 ۱۴ ماهگی