خانما بنظرتون این قشنگه برا عید دخترم

تصویر
۷ پاسخ

بد نیست

اگه چهاردست و پا میره نگیر

اره خیلییییییی

خیییلی

ببین پارچه اش چیه راحته زبر نیست اون توری زبرنیس

اگه راه نمیره هنوز سرهمی بهتره

عزیزم آره 😍

سوال های مرتبط

مامان رُزا🥹❤️🕊️ مامان رُزا🥹❤️🕊️ ۱۱ ماهگی
مامان جوجوی من😍 مامان جوجوی من😍 ۱۵ ماهگی
مامان لیانا
پوریا مامان لیانا پوریا ۱ سالگی